REGULAMIN SKLEPU
Administratorem strony jest Ewa Podsiadły: Powstańców Śląskich 9c 47-120 Żędowice | NIP 6351784237 | REGON 367139280.
Jeśli masz pytania dotyczące polityki prywatności skontaktuj się ewa@nabitawbutelke.pl Zamówienie nie opłacone w ciągu 48h zostają anulowane. Jeżeli został dokonany przelew zostanie zwrócony na konto w ciągu 7 dni.
§ 1 Postanowienia ogólne
- Sklep Nabita w butelkę, dostępny pod adresem nabitawbutelke.pl. jest prowadzony przez Ewa Podsiadły: Powstańców Śląskich 9c 47-120 Żędowice | NIP 6351784237 | REGON 367139280.
- Sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę https://nabitawbutelke.pl
- Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem. Zabrania się wprowadzania treści o charakterze bezprawnym.
- Definicje użyte w Regulaminie oznaczają:
- Sklep Internetowy, zwany dalej „Sklepem” , prowadzony przez Ewa Podsiadły, przyjmujący zamówienia poprzez stronę https://nabitawbutelke.pl
- Klient – osoba fizyczna, posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego, w szczególności dokonująca zakupów.
- Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady zakupów w Sklepie.
§ 2 Usługi świadczone przez sklep
Sklep świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi:
- umożliwianie nabywania Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu,
- udzielanie Klientom informacji o Produktach dostępnych w Sklepie,
- dostarczanie informacji marketingowych i handlowych droga elektroniczną.
§ 3 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu internetowego jest wymagane:
- Podłączenie do sieci Internet (o dowolnej przepustowości łącza),
- Posiadanie przez Użytkownika jednej z przeglądarek internetowych (np. Internet Explorer, Opera itp), umożliwiającej wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML),
- posiadanie konta pocztowego e-mail.
Sklep nie gwarantuje, że łączenie oraz przeglądanie stron serwisu będzie odbywało się w sposób niezakłócony oraz pozbawiony wad technicznych.
§ 4 Zakupy w Sklepie
- Ceny Produktów, widoczne na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT.
- Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się.
- Proces zakupów składa się z pięciu etapów: 1. wybór Przedmiotu, 2. złożenie zamówienia, 3. wybór formy płatności, 4. potwierdzenie złożenia zamówienia, 5. płatność.
- Zakupu w Sklepie można dokonać zarówno Klient posiadający konto w Sklepie, jak Klient nieposiadający konta. W czasie składania zamówienia należy podać niezbędne do wykonania umowy i dostarczenia przesyłki dane.
- Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza zawarcie umowy sprzedaży (kupna) zamówionego Produktu lub usługi.
- Na zamówione produkty Sklep wystawia paragon. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy z podaniem numeru identyfikacji podatkowej (NIP).
§ 5 Formy płatności za zamówienie.
Istnieją następujące formy płatności za zamówienie:
- Płatności PayU
§ 6 Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z art 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Po ściągnięciu treści cyfrowej konsument traci prawo do odstąpienia od umowy.
- Każdy konsument zamawiający usługę ma prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług w ciągu 14 dni od złożenia i opłacenia zamówienia.
§ 7 Reklamacje
- Każdy Produkt kupiony w Sklepie może być reklamowany.
- Aby złożyć reklamację, należy posiadać dowód zakupu i poinformować sklep za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia. Klient zostanie powiadomiony o wyniku reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
§ 8 Zmiana terminu świadczenia usługi
- Każdy Klient ma prawo do bezpłatnej zmiany terminu świadczenia usługi do 24 godz. przed jej realizacją
- Jeśli do terminu realizacji zostało mniej niż 24h Klient ponosi pełną opłatę za usługę, która miała być świadczona w danym terminie.
§ 9 Ochrona danych osobowych
- Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez Ewa Podsiadły: Powstańców Śląskich 9c 47-120 Żędowice | NIP 6351784237 | REGON 367139280 danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia.
- Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i prowadzącym sklep internetowy.
- Administratorem danych osobowych jest Ewa Podsiadły: Powstańców Śląskich 9c 47-120 Żędowice | NIP 6351784237 | REGON 367139280.
§ 10 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176 z późn. zm.) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271 z późn. zm.).
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu jedynie z ważnych przyczyn, takich jak usprawnienie działalności serwisu, wprowadzenie nowych funkcjonalności, rozpoczęcie świadczenia nowych usług lub zmiana przepisów prawa. Użytkownicy zostaną poinformowani o wprowadzonych zmianach.